slide show ...


Sunday, October 28, 2007

MtBike

Ni aku punya "waris jari hantu"..ada 3 jer..semua pun mcm aku gak suka sukan yg bukan bukan..haha..
Ni la nama dia orang tua naik gerek......lama2 jadi budak2 hahaaha...













Hobi ni mmg baguih untuk kesihatan, aku terjun ke dalam telaga hobi nih baru 3 tahun lepas dahulunya aku penggemar Motorcross dan 4 wheel drive. secara kebetulan je join hobi nih ,sebab aku sendiri ada dua tiga hobi yang tak telarat nak layan dah,,,Mt.Bike..mula start ,,kayuh petang petang jer,dan selalu aku bawak masuk hutan sangkut kat belakang jeep aku bila pegi offroad & camping,Sekali jumpa member kat kedai beskal Lim Bayan Baru,depa ajak aku join member lain hari minggu Carpet Ride,pi ...pi sekali tengok beskal depa alamak meleleh ayag liog,,aku pun start gila hobi nih dan 4x4 aku tinggai sat,,,lama lama bila tengok beskal canggih dia jadi ketagih nak beli yang sempoi nyer, yg terlalu canggih mahal jadi aku beli yang takat aku mampu jer lah. KHS Alite 1000D,,yang aku dok pediah la ni..Blog ni pun aku create pasai jeles tengok blog Mat Kedah,,,sekarang ni Mat Reporter aku panggey dia pasai lepas setiap Ride je dia balik tulis report kat blog dia...aku pun teringin nak buat satu,,hu hu..
Dipendekkan cerita,,jom kita pi kayuh sama sama bila hang senang ???......

No comments: