slide show ...


Wednesday, July 15, 2009

"TerJeremBab" dgn Janda lama dirumah Manan.......

Dengan tak disangka sangka....aku terjerembab..( bahasa utara = terserempak/jumpa ) dengan KHS Alite 1000 aku dirumah Manan Manggih Rider...semasa membeli sebuah beskal untuk member opis aku... dunia MTB nih pi mai pi mai kok tuh jugak...
Tapi dah tingai Frame & crank Truvative saja la...Manan dah pederaih,rongkah semua barang lelong dahhhhh...hehehehe...kesian kat dia dilondeh tinggai rangka.. :(

><

,,semasa memadu asmara diatas puncak Carpet Sg Ara... cantikkk & SEXY lagi gitu..



,,,callsign aku masih melekat lagi kat depan 9W2XW ..



,,,Crank Truvative hampir ilang warna hitam,,haus dek ber"senerih" dgn kasut !



,,,teruk dibelasah oleh 2nd owner dia...habih madu sepah dibuang hahaha...



,,,lepas ni siapa la pulak jadi tuan diaaa....
<

2 comments:

KeLoLo said...

Tok Wan,

Mukalu dok main kot carpet, perati-perati jugak. Kot terjeromoih dengan janda aku pulak...Black Element si kuda hitam.

Anonymous said...

HAh,,nanti aku ushar tengok..kalu2 ada aku nak tangkap gambag..layog kat ang,,janda berhias ang tuh..