slide show ...


Saturday, April 4, 2009

Jamming bersama guitarist Black Maria..

Aku berkesempatan jumpa budak2 ni selepas event Astro Sukaria Batu Kawan pada 28/29 bulan lepas. OP guitarist Black Maria yg top dengan lagu "Veto" ada sekali....aku pun tak berapa kenai depa semua nih..Syam yg bawak depa mai jalan2 Penang...mula2 tak perasan yg tu Opi,,hehehe...jarang ikut perkembangan Muzik masa kini.. lagi pun aku dah tak minat nak main benda nih..sejak bekeluarga nih kadang2 tu saja suka2 dan melepaskan geram....masa bujang dulu ya la..Zaman kegemilangan ROCK Kapak...seluag kaki kecik...hehehee..

Bila Syam ajak Jamming je,aku nk kona pi tang lain pon tak boleh dah...pasai semua yg dok ada tu kaki main Muzik.. mau tak mau kena pi la juga....cari punya cari Studia dekat pukui 3 baru jumpa satau kat depan BJ komplek..nama studio pun aku dah tak ingat....

Dasat juga budak2 ni main...dalam studio aku rasa aku kecik saja berbanding dgn depa ni yg berbakat... macam Lance Armstrong dengan Kumaresan jaraknya :)






dari kiri,, Salleh,Syam,Opi,Aj dan aku..dok tunggu pintu studio buka..


,,,sound test..1,2,3,4.... jeng jeng jeng... !

Opi ,lefthanded,,,macam Man Kidai gak dia nih...





,,aku main Bass, bagi pecukup korum je lah... :)
Sempat juga main 5-6 lagu selama sejam,,,sebelom depa semua balik ke Kuala Kangsar...harap dapat jumpa lagi lain kali..Majulah ROCK untuk Negara... hahahaha... !










2 comments:

speedrider said...

bro wan, nak saya link blog bro wan yang mana satu? banyak sangat ni sampai 3 blog ada. muahahahahah...

speedrider said...

pi habag kat Sham Kuala tu..., blahla.. Mai penang tak habag... ahahahah