slide show ...


Thursday, April 9, 2009

Penang Hill Hiking 5th April 09

Hari Ahad 5hb April 2009,atas permintaan Family aku,,kami ke Penang Hill hiking dari Botanical Garden ke 84,,,mulanya rancangan aku nak naik terus keatas,,tapi apakan daya mak andeh aku tak larat hehehe...memadailah sampai 84 saja..turun balik ikut tarmac ke tempat parking kereta.

Antara gambar yg sempat aku rakamkan...................................




,,,mula dr Moongate..




,,dah mula merengut.............




Ok lagi...



Saya Anak Malaysia.......................



Tripop tak bawak anak aku jadi cameraman..






,,aku dengan seorang bakal Pendaki Everest,bila dia besar nanti....

,,,,,,,,,,Kami sampai 84 jer,,,atas permintaan orang umah aku ,kami patah balik ikut tarmac ,banyak kerja lagi kat umah kata dia...minggu depan kita mai lagi awai sikit...









































No comments: