slide show ...


Sunday, November 25, 2007

Geng Perlis mengganas di Balik Pulau !

,,,hang pa tengok muka kami ada iras iras dak? tang mana ?


Malam tadi aku pi Komplek Sukan Batu Uban atas advised Mat Kedah pasai ada geng Perlis mai sini, depa pi Kayuh kt Balik Pulau ikut jalan nk pi Ayag Itam Dam,,elok la aku pun tak pernah jumpa Mat Kedah cuma dok tengok gambag dgn sms jer,,tapi hampeh nyer Mat Kedah dia pederaih pi dulu, pukui 11.30pm baru dia call aku suruh pi sana (KBS). Sampai sampai aku nampak depa dok wok turun beskal (gerek la tuh),,sat ni marah orang kampong aku pasai aku panggey Beskal hahahaha,,,lepas sembang kt luag dgn "Menthor Gerek" depa,,Pak Wan & d gang..aku masuk pi tengok Mat Kedah kt dalam...chehhh..tengok tengok Zankx tuh..rupa2nya sedara aku lah...belah bapak aku yg dok Tunjang tuh,,Kg. Ketoi,,(....mengikut fakta sejarah,,according to my late father story, org2 kt kampong tuh semua banyak duit pasai tu panggey Kampong Ketui, "ketui " tu makna dia duit la,,so kalu hg pa pi kedah bawak la ketui banyak2,,, jangan bawak ketui batu dah la,,...hahhaha..) geng "Megat Dewa", "Ku Jiwa" semua la tuh..depa depa ni, kira dulu dulu geng "KAHAQ" la jugak, kok belah Tunjang tuh heheheh..termasuk arwah Bapak aku.. ni dia keturun la kat aku plak tapi aku tak la "seKAHAQ" depa,, aku generasi yg kahag senyap senyap, tarak bunyi punya ,,hihihi,,tak sangka pulak bulih jumpa balik dgn zankx diPenang..

Depa dok perangat aku ajak ikut pi kayuh hari ahad,,,tapi apa kan daya tugas aku sebagai Manager Kilang Toyu lebih penting dari kayuh gerek,,,lain kali jer lah,,,mintak maaf banyak banyak kt semua orang kampong aku,,,soli soli soli...veli veli soli arrr....

Zan,,,hang balik pi tunjuk kt "Mummy" hang blog aku nih tentu dia tersenyum tengok aku,,,hahaa,,,dulu dulu depa semua la dok didik aku yg "payah nak idup" nih.......hang kim salam kat "Daddy" hang sekali...habag kt dia buat "ais kepal" kt aku satu,, dah 35 tahun aku tak makan ais kepal dia...srupPPpppppp..... senang senang mai pulak umah aku kt Penang bawak depa mai sekali..........

Kepada Mat Kedah........... aku ingat hang kena tukag kerja la , mau dak? aku rekomen hg kerja kt TV3........jadi pengacara Jejak Kasih......hahahahahha..... hang buat plak program Jejak Beskal ........

No comments: