slide show ...


Friday, November 9, 2007

Rope Xcess

Yg kecik ni pun aku train jugak .. Ni yang no 2,,dia mcm aku gak ler...










PSDC Team Building set up repairing & upgrade...










Botol 100 plus buat spoil la... ni kt Jesselton Park sebelah Taman Belia.










Chulia Street, IWK building waterprofing work. Kadang2 tu bila ketagih nak panjat2 aku buat gak kerja mcm nih,mengisi masa lapang sambil cari duit kopi ....


























G.Brincang DIGI Tower,projek kementrian kesihatan & DIGI.











Hmmm,,,lagi satu hobi yg aku suka ialah rope xcess kerja dia lebih kurang macam Spiderman la,,panjat panjat pakai tali dgn equipment yg aku sendiri tak tau nak cerita panjang,almaklom la dulu masa sekolah B.M aku kantoi haha.. tempat yg orang tak leh pakai kren @ limited xcess mcm tower,bangunan tinggi dsb. Kadang kadang kami ada buat gak pakage untuk budak sekolah dan uni yang nak buat outdoor xtvt seperti abseiling,flying fox, basic rope xcess juga kelas motivasi dan team building. Ni gambag masa aku buat kerja kt G.Brincang,,,sejuk wooo...Projek ni adalah untuk komunikasi Radio Linking Repeater ,untuk kegunaan Kementerian Kesihatan seluruh Malaysia,tak lama lagi Hospital Kangar boleh cakap terus dengan ambulance yg berada kat Johor...dan lain2 tempat... dannnnnnnn kamilah yang bertanggung jawab,mengorbankan masa, kepakaran dan teknologi kami untuk menjana komunikasi masa akan datang... kami juga dioffer untuk jadi maskot DIGI hahahahahaha.............

1 comment:

Anonymous said...

tahniah...