slide show ...


Wednesday, November 28, 2007

Monday Carpet Ride........


Mau tak mau aku kena training gak untuk Jamboree tahun ni,,Sunday tak leh ikut member2 pi ride jadi aku ambik kesempatan ride hari Isnin..pasai Sunday aku gherja daaaa...apa punya "thur"...jeles aku tengok Mat Kedah dgn Zankx pi layan trek dgn geng2 depa.." cuti2 sekolah ni biasa la ride partner aku ialah aku punya dua orang "waris jari hantu" yg selalu pandang belakang tuh...aku dh cakap "jangan Pandang Belakang" tapi depa tak mau dengag...Group MTB panggey tempat ni Carpet Ride lokasi laluan diKebun Durian Sg.Ara..Overall Trail aku bagi 2.5 star, cemented setengah tarmac setengah..part yg aku suka kt situ lepas kebun sayog ada climbing dua kali...zupPp..pass tu zaPpPp... tang tuh mula mula kayuh dulu 3 x tolak..la ni..sap sap sueyyyyy....tapi bahaya sikit bila downhill pasai ada motosikal orang buat kebun durian kt situ selalu pi mai pi mai,,silap langkah nanti eksiden dgn depa.. aku besa sekali turun punya laju sekali dekat kona ada motor,,pergh..besilat aku..sib baik tok guru silat aku,,tuh sempat peturun "buah tepis motor" kt aku ..tarak kalu besepai dlm gaung ...

Balik ride aku terus pebetui beskal apa yg patut untuk Kayuh Lasak.....kira kira aku ni Rider yg save duit lah,,,set up sendiri heheheh..almaklom la banyak komitment....lagi pun aku target nk beli frame baru jadi kena simpan duit lah gitu .............

Malam tadi aku dgn Pok Nik pi tengok beskal JBC Pro..hhehehe..Mat Kedah hang ajak ler member kita tu pi try test jentera baru dia tuh huah huah huah,,,













....yeahhh....

No comments: