slide show ...


Sunday, November 11, 2007

Penang Hill Ride




Hari ni aku ikut geng asiong kedai beskal naik Penang Hill ikut jalan jeep,janji 7.30 kt kedai mamak relau tapi aku sampai sapa sekog pun tarak,pukui 8 baru depa mai. Ada dia tiga orang yg aku kenai selain asiong yg lain besa nampak muka tapi nama tarak tau !.. aku makan kat kedai nasi kandag sebelah Klinik Relau,yg depa makan kt kedai kopi china belah tepi.Mula2 aku ingat depa nk jalan sekali sama sama tp tup tup roti canai aku lambat sampai depa siap makan terus nk belah aku tak cakap apa la...cuma rasa tak best joint geng nih,this is the first and last..kalu mcm ni baik aku pi sendiri. Hampeh nyeer group..depa habih blah, aku dok layan roti canai lagi,,kami gerak lebih kurang 8.20am...depa cakap nk tunggu kt Bukit Gambbbir tapi habuk pun tarak.... aku Nik Pesa & 2 of my junior, slo slo kayuh sampai penang Hill...lantak ler depa nak pi tang mana pun aku dah fedup...sampai 84 jumpa balik semua...relek kena kopi jap pass tu sembang dgn Pak Man...overall ride hari ni aku rasa tersangatlah letih...pasai lama aku tak ride kot,,asik dok ride beskal idup ataih katil jerr huhu...sampai umah pukui 3 ptg. Gambag pun tak sempat ambik pasal cameraman aku tuh dok layan doowwnhill ikut 84 ,turun taman Belia.. sampai Moongate baru dia perasan yg dia telupa nak ambik gambar,, jadi gambag ni ler yg ada...

No comments: