slide show ...


Wednesday, December 19, 2007

Sunday Ride Sg.Ara Carpet


Aku,,KH,,Hafiz,,Haikal,,Safuan,,,di atas Green Carpet Sg.Ara..

Aku punya KHS,,,tak la hi-end ... cukup makan jer..!

,,woi,,sudah la lain kali bulih pi lagi,,bukan jauh mana punn...

KH...dgn Scott,,tapi kepala otak dok ingat.. "KONA"....


,,kami dok tunggu Haikal dgn Saiful,,sesat pi mana ntah,,



,,,Janji nk jumpa kt Dinas pukui 7.30am gedebab gedebuk pukui 7.45 baru sampai mmg janji "melayu" cuma tak lupa jer...aku turun dgn 2 junior aku sampai Dinas ,KH tak mai lagi layan roti canai dgn gula selapis buat alas perut,,nak makan dgn kari takut sat ni "tekincik"...haha.. dok 15 minit KH sampai,,,dia pekena ayag secawan paih tu kami pun start acara "begolek" dlm pukui 8.15 ...on d way jumpa Safuan .. aku ingat nak buat satu pusingan dari Sg Ara turun Pondok Upeh ride pi Pulau Betong dan turun di Gertak Sangui....bila ride sampai carpet semua dah mcm tak dak mood jer,,,,dok sembang pandai kat situ ada buang sejam... aku ajak naik kat peak Sg Ara..tengok view Balik Pulau yg tengah membangun... nampak tanah2 merata tempat dah kena teroka tak nampak hijau dah balik pulau la nih... almaklom la...nak mengejar 2020...aku ingat sikit hari nak tengok pokok durian pun kena pi muzium kut ! ....


Habih ride kami pi mandi ayag terjun kat Bayan Lepas,,,layan gak....bulih la nak kata marveless tu kureng sikit la pasai aku besa pi dok mandi yang tempat orang jarang pi mmg la ayag dia cantik....Overall ride hari ni best gak la....cuma kalah dengan KH tang climbing,,,dia laju sangat,,,tak dan nak hambat,,mungkin pakai XTR kut...aku Sram X7 jer...hahaha.. ...dalam kepala hotak aku dok pikiag gak...last last tepikiag kata faktor usia mungkin mengatasi tahap kecerdasan seseorang...........hahahaha....

No comments: