slide show ...


Thursday, November 27, 2008

Bukit Gambier

Trail untuk test "Power" ...



Tril ni pendek jer tapi teknikal..dalam 20 minit dah sampai ke atas,( kalu pulun,,,kalu kayuh pelan2 30 minit gitu ),laluan offroad berbatu...silap2 boleh pancit taya..ada pondok untuk rehat2 pekena ayag hangat kat atas untuk yg suka jogging petang2....4x4 punya tempat test pon ada gak,,aku selalu mai sini pelepaih geram bila lama tak pijak pedal minyak 4 wheel...DH kat sini pun layan gak..tapi awas kalu awal pagi dengan petang ramai orang jogging...takut terlanggar depa plak la..baru2 ni junior aku ajak pi kayuh kat sini...sempat gak aku rakam aksi depa dua orang masa DH...Trail ni lah tempat aku mula2 main MTB,,,4-5 tahun dulu aku selalu jumpa Mat Komando kat sini,,pagi ,petang Mat Komando main kat sini,,,sampai la dia beli roof rack baru la mat Komando panjang kaki sket.....hehehe...la ni Mat Komando dah pandai pi jauh2 dah...( bang mat jangan maraaaaah.. )



,,,kayuh naik...


kayuh turun...



Haikal menunjukkan skill lompat "katak..."



Hafiz,,,tinggi gak dia lompat....kalah aku macam ni...!!





haikal lagi...siap pakai spek itam...lompat sikit jer..xsyen lebih !

Dipendekkan cerita...depa ni memang boleh kalu diberi peluang dan set up beskal yang baguih sikit ,,aku yakin depa ni ada potensi yang boleh diketengahkan..tapi apa kan daya,,,aku pun pakai BE ONE jer..nak beli yg mahal "bo lui" nanti lah kalau ada rezeki aku ingat nak upgrade beskal depa bagi yang baguih sikit....kih kih kih... ( dalam hati aku...depa kerja esok beli la sendiri....kalu ada duit lebih beli untuk aku satu hehehe..)

No comments: