slide show ...


Sunday, November 23, 2008

PoWill Team 69



Ahad minggu lepas aku,Azmir,Pope & Nadir pi test 4x4 kat Bukit gambir,,kami dah lama tak lenjan kereta masing2 ,,Azmir baru bikin dia punya Suzuki tukag pakai axle Toyota LC2..tu yg gatai nak pi test tuh....aku sampai lambat sket pasai pagi aku pi kayuh rumah biru - carpet dgn Nadir,,,balik kayuh tertidog sampai kui 4 petang...aku sampai bkt gambir pun depa dah dok "pediah" kereta cukup2 dah...aku mula2 nak tengok jer..sbb kereta aku tak masuk dock lagi..testing ni sebab lama dah tak pi offroad lebih kurang 3 tahun kami semua tinggai 4x4 dok layan MTB jer...lagipun dah cuti sekolah nih...kaki dok rasa gatai gatai nak tekan pedal minyak dalam utan...badan dah dok tergaru garu pasai dah lama tak mandi ayag terjun ..idong pun dah dok bau bau ikan tengas bakag...semua nya best... Ni yang buat aku semangat nihhhhh....




Nih antara aksi depa masa dok test kereta kat bukit gambiag..minggu ni depa pi lagi...mampuih la kalu kena demam 4 wheel drive nih....


,,bila dh lama tak layan sesekali kena baru best !


pope dgn glove yg baru beli kt Lrg Kulit, baru rasmi tuhh !



Aku bagi nama team ni Team 69,,,pasai semua pun dok tunggang tebalik kok mana pun boleh..pagi nak pi kayuh petang nak main 4 wheel,,,malam plak cerita lain "tut" ( sensored ) sebab tu la badan depa semua chekedingg termasuk aku ,,kih kih kih...

No comments: