slide show ...


Saturday, November 29, 2008

Cameron Highland Family Trip

Cuti cuti Malaysia perabih duit ! ...

Mari mari mari sapa nk join pi Cameron Highland 7hb hingga 11hb Dec 2008.
.....layan sejuk dengan makan sayog... strawberi...pekena teh "O" mahai.. kat Boh Plantation.

Aku suka pi tempat ni, sebab boleh layan sejuk,,relex,,dan pemandangan pun sempoi..
Dua tahun lepas aku ada buat trip macam ni juga pi sana,siap bawak beskal tapi kat sana tiap2 hari asik ujann jer...nak kayuh pon tak boleh ,,harap2 tahun ni boleh la pelepaih hajat aku ..
Kepada sapa yang nak pi sana boleh la kita pakat jumpa kat sana jer..kali ni aku ingat tak mau tidog kat hotel,,nak camping kat Jabatan Hutan..lepas tu kalu cuaca baik aku nak naik Gunung Irau skali...

Kalu ada sapa sapa nak ikut jom la kita pakat pi ramai ramai bawak beskal/gerek sekali pi jangan lupa...

Ini antara gambag dua tahun lepas...



Sapa nak ikut boleh talipon/sms : 0164771800

No comments: